Sunday, October 12, 2014

Disini kejayaan tercipta

Kenangan yang divideokan lagi senang untuk diingati berbanding sebuah gambar. Ini ditambah bila kita terlibat dalam kursus2 tertentu yang mana kita tidak mengenali sesama peserta. Untuk senang diingati maka video sebegini senang untuk peserta2 mengingati rakan2 baru mereka.

'Thank you bro dengan video ni, senang aku nak kenal kawan2 baru ni..aku ni malu nak borak2 dengan dorg ni'. Jelas seorang peserta kursus di ipoh baru2 ini.
' Yang penting hubungan sesama korang dan rangkaian perniagaan korang menjadi lebih luas.' Jelas aku untuk tujuan apa aku buat video begini..


Jika anda ingin merakamkan sebarang aktiviti ditempat anda , mungkin kami boleh membantu siapkan sebuah kenangan yang paling indah untuk tatapan anda semua. 
 
(Tidak terhad pada perniagaan sahaja, sebarang majlis seperti majlis hari jadi, kenduri doa selamat, majlis sambutan anak berjaya dalam peperiksaan, rakaman sekitar majlis perkahwinan (hari kenduri sahaja) dan sebarang acara yang difikirkan sesuai.)

Bayaran? Jangan takut, harga kami tidak mahal macam pro2 yang lain dipasaran. Kami cuma ingin membantu anda merakamkan dunia anda untuk dijadikan tontonan abadi suatu hari nanti. 

Harga yang kami tawarkan amatlah berbaloi dengan bujet anda. Brapa?
RM500** sahaja persesi.

(harga untuk shooting,editing dan publishing shj, tidak termasuk caj-caj penginapan dan perjalanan >> untuk pelanggan outstation)
Hubungi kami di talian 019271703 untuk keterangan lanjut. Sebarang tempahan perlu diberi masa antara 1 minggu ke 2 minggu untuk mendapatkan tarikh yang dikehendaki.

No comments:

Post a Comment