Thursday, October 2, 2014

teringat masa tu kan..

 Bila tertengok sekeping gambar lama tu, teringat masa tu yang penuh warna warni. Gambar pun dah pudar warnanya tapi kenangan tetap mekar bersemi.

"Tapi bila aku tengok video tu semalam, pehh!! aku rasa macam kembali terus kezaman tu lah beb!'. kata din bila tengok video dia semasa di kolej dahulu.
'Inilah penangannya bila kita ada kenangan dalam bentuk video berbanding sekeping gambar'. Terang aku pada din.

Kalau kita mula merekodkan video perkembangan anak2 sejak dari kecil lagi dan kongsikannya di Youtube, pasti ianya satu hadiah paling bermakna buat anak2 bila mereka dewasa nanti.

 

Jika anda ingin acara sambutan hari jadi anak anda dirakamkan dan dikongsikan di channel
yang anda sukai, mungkin kami boleh membantu siapkan sebuah kenangan yang paling indah untuk tatapan keluarga anda diseluruh dunia. 
(Tidak terhad pada perniagaan sahaja, sebarang majlis seperti majlis hari jadi, kenduri doa selamat, majlis sambutan anak berjaya dalam peperiksaan, rakaman sekitar majlis perkahwinan (hari kenduri sahaja) dan sebarang acara yang difikirkan sesuai.)

Bayaran? Jangan takut, harga kami tidak mahal macam pro2 yang lain dipasaran. Kami cuma ingin membantu anda merakamkan dunia anda untuk dijadikan tontonan abadi suatu hari nanti. 

Harga yang kami tawarkan amatlah berbaloi dengan bujet anda. Brapa?
RM500** sahaja persesi.

(harga untuk shooting,editing dan publishing shj, tidak termasuk caj-caj penginapan dan perjalanan >> untuk pelanggan outstation)
Hubungi kami di talian 019271703 untuk keterangan lanjut. Sebarang tempahan perlu diberi masa antara 1 minggu ke 2 minggu untuk mendapatkan tarikh yang dikehendaki


No comments:

Post a Comment