Thursday, October 16, 2014

Rintihan sang nelayan

'Petang ni turun kesungai tak kama?' Tanya aku satu petang yang agak mendung.
'Turun gak, jomlah ikut shooting aku jala udang'. Jawab kama mengajak aku turun kesungai bernam dalam misi mencari udang galah buat kelangsungan hidupnya.

Atas rasa simpati dan ingin membantu apa yang mampu dalam kehidupannya, aku turun lagi bersama dia untuk merakamkan dunia sebenar diatas sungai bernam ini. Kali ini sudah 2 kali aku 'shoot' kehidupannya dan semoga kali ini dapat membantu lagi hidupnya.

Selain daripada nelayan, beliau juga menyewakan sampan2nya kepada pengail2 yang berminat. Beliau akan membawa para pengail kelubuk2 tertentu agak kepuasan memancing dapat dirasai diatas sungai ini. Sedikit buat kita besar buat mereka. Jika ada yang berminat untuk memancing udang galah disana, bolehlah hubungi saudara Kama ditalian 019-4223575.

Jika anda ingin merakamkan sebarang aktiviti ditempat anda , mungkin kami boleh membantu siapkan sebuah kenangan yang paling indah untuk tatapan anda semua. 
 
(Tidak terhad pada perniagaan sahaja, sebarang majlis seperti majlis hari jadi, kenduri doa selamat, majlis sambutan anak berjaya dalam peperiksaan, rakaman sekitar majlis perkahwinan (hari kenduri sahaja) dan sebarang acara yang difikirkan sesuai.)

Bayaran? Jangan takut, harga kami tidak mahal macam pro2 yang lain dipasaran. Kami cuma ingin membantu anda merakamkan dunia anda untuk dijadikan tontonan abadi suatu hari nanti. 

Harga yang kami tawarkan amatlah berbaloi dengan bujet anda. Brapa?
RM500** sahaja persesi.

(harga untuk shooting,editing dan publishing shj, tidak termasuk caj-caj penginapan dan perjalanan >> untuk pelanggan outstation)
Hubungi kami di talian 019271703 untuk keterangan lanjut. Sebarang tempahan perlu diberi masa antara 1 minggu ke 2 minggu untuk mendapatkan tarikh yang dikehendaki.

No comments:

Post a Comment