Monday, October 6, 2014

Terkorban disini.

Aidil adha kali ini nak shoot kat kampong halaman plak. Asyik shoot ditempat orang kali ini aku pulang kekampong pula untuk menabur bakti disana.

Perjalanan balik raya kali ni agak tenang jalanrayanya. Mungkin ramai yang sudah pulang kekg halaman lebih awal. Dengan kelajuan 30km/jam aku menikmati pemandangan Shah Alam-Hutan Melintang dengan penuh takjub dan syukur kerana aku dilahirkan dalam agama Allah.

Korban tahun ni dimasjid HM akan menumbangkan 2 ekor lembu yang disumbangkan oleh Datuk Seri Zahid Hamidi MP Bagan Datoh dan seorang ahli jemaah disitu. Kemeriahan majlis korban yang sukar digambarkan oleh kata-kata dapat dirasakan dalam video ini. 

Semangat kekeluargaan jelas terpancar diwajah para orang kampong dalam menumbangkan lembu-lembu yang gagah dan kuat... 
Jika anda ingin merakamkan sebarang aktiviti ditempat anda , mungkin kami boleh membantu siapkan sebuah kenangan yang paling indah untuk tatapan anda semua. 
 
(Tidak terhad pada perniagaan sahaja, sebarang majlis seperti majlis hari jadi, kenduri doa selamat, majlis sambutan anak berjaya dalam peperiksaan, rakaman sekitar majlis perkahwinan (hari kenduri sahaja) dan sebarang acara yang difikirkan sesuai.)

Bayaran? Jangan takut, harga kami tidak mahal macam pro2 yang lain dipasaran. Kami cuma ingin membantu anda merakamkan dunia anda untuk dijadikan tontonan abadi suatu hari nanti. 

Harga yang kami tawarkan amatlah berbaloi dengan bujet anda. Brapa?
RM500** sahaja persesi.

(harga untuk shooting,editing dan publishing shj, tidak termasuk caj-caj penginapan dan perjalanan >> untuk pelanggan outstation)
Hubungi kami di talian 019271703 untuk keterangan lanjut. Sebarang tempahan perlu diberi masa antara 1 minggu ke 2 minggu untuk mendapatkan tarikh yang dikehendaki.

No comments:

Post a Comment