Friday, September 26, 2014

Mesin ni boleh buat duit beb...

Kadang-kadang bila sale perniagaan kita merosot, otak kita juga berserabut. Macam2 benda berlegar dalam otak memikirkan apa yang harus kita lakukan seterusnya.
Kawan2 boleh bagi mcm2 idea utk kita gunakan dlm memgembangkan perniagaan tapi akhirnya kita juga yang buntu nak buat macamana kerana bujet yang terhad. Bila tengok perniagaan orang lain meningkat maju, kita mula merasa terpinggir. Semua kerja menjadi serba tidak kena. 

"Apa yang aku kena buat sekrg ni yop. Peninglah sales teruk sgt". Tanya busu bila jualan merosot.
"Aku pun tak taulah busu. Aku ni kuli jer. Nak bagi idea pun tak pandai". Jawab enoi perlahan.

Bila jualan merosot, otak kita mmg gagal berfungsi dgn baik. Dalam keadaan begini kita perlukan orang lain membantu kita memgurangkan tahap buntu otak kita itu tadi. Mungkin perniagaan kita memerlukan nafas baru dalam bentuk pemasaran yg lebih segar dan tepat pada sasarannya.

Medium youtube merupakan medium yang perlu di explore dalam menembusi pasaran tertentu.Seperti video locksmith ini, bnyk pelanggan tertarik dengan idea perniagaan ini dengan hanya menonton video tersebut. Tahap keyakinan pelanggan akan meningkat bila menonton video, ini kerana kita berjaya memguasai emosi dan fikiran seseorg pelanggan bila video itu mula ditonton.
Medium youtube adalah lautan luas yg perlu diterokai oleh usahawan2 diMalaysia..

 
Jika anda seorang peniaga / usahawan kecil-kecilan di mana-mana tempat diseluruh negara, perniagaan anda wajib dipromosikan keseluruh dunia. Kami akan membantu anda mempromosikan perniagaan anda mahupun warong anda dalam bentuk: 
1- Menghasilkan video yang kreatif dan 'simple'
2- Buka akaun di youtube channel
3- Upload video di Youtube
4- Promosikan video perniagaan
Jangan pandang rendah keupayaan Youtube dalam meningkatkan jualan perniaagaan anda.   Ada antara pelanggan saya yang mendapat pelanggan yang jauh dari tempatnya disebabkan pengiklanan diyoutube yang memberi kesan positif pada bisnes dia.

Tidak terhad pada perniagaan sahaja, sebarang majlis seperti majlis hari jadi, kenduri doa selamat, majlis sambutan anak berjaya dalam peperiksaan, rakaman sekitar majlis perkahwinan (hari kenduri sahaja) dan sebarang acara yang difikirkan sesuai.

Bayaran? Jangan takut, harga kami tidak mahal macam pro2 yang lain dipasaran. Kami cuma ingin membantu anda merakamkan dunia anda untuk dijadikan tontonan abadi suatu hari nanti. 

Harga yang kami tawarkan amatlah berbaloi dengan bujet anda. Brapa?
RM500** sahaja persesi.

(harga untuk shooting,editing dan publishing shj, tidak termasuk caj-caj penginapan dan perjalanan >> untuk pelanggan outstation)
Hubungi kami di talian 019271703 untuk keterangan lanjut. Sebarang tempahan perlu diberi masa antara 1 minggu ke 2 minggu untuk mendapatkan tarikh yang dikehendaki.

No comments:

Post a Comment